Garanti BBVA müşterileri bugün öğle saatlerinden itibaren mobil bankacılık uygulamasına erişimde ciddi sorunlar yaşamaya başladı.
Çok sayıda kullanıcı, uygulamaya giriş yapmaya çalıştıklarında hata mesajlarıyla karşılaştıklarını ve işlemlerini gerçekleştiremediklerini bildirdi. Sosyal medya platformlarında kısa sürede gündem olan erişim sorunu, “Garanti mobil çöktü mü?” ve “Uygulamaya neden giriş yapılamıyor?” gibi soruların sıklıkla sorulmasına neden oldu. Müşteriler, para transferi, kredi kartı işlemleri ve fatura ödeme gibi temel bankacılık hizmetlerine ulaşamamaktan dolayı mağduriyetlerini dile getirdiler. Bazı kullanıcılar ise internet bankacılığına erişimde de zaman zaman aksaklıklar yaşadıklarını ifade etti.
Garanti BBVA’nın sosyal medya hesabı üzerinden yapılan resmi açıklamada, “Şu anda sistemlerimizde teknik bir aksaklık yaşanmaktadır. Sorunun en kısa sürede giderilmesi için çalışıyoruz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.” ifadelerine yer verildi. Banka yetkililerinden henüz kapsamlı bir açıklama yapılmazken, müşterilerin mağduriyetinin giderilmesi ve hizmetlerin en kısa sürede normale dönmesi bekleniyor. Yaşanan bu teknik aksaklığın nedeninin yoğunluk mu yoksa bir sistem güncellemesi mi olduğu ise merak konusu olmaya devam ediyor.
Garanti BBVA Müşterileri Mağdur Oldu
Daha önce de benzer kısa süreli erişim sorunları yaşayan Garanti BBVA’nın, bu kez yaşanan kesintinin ne kadar süreceği ve müşterilerin işlemlerini ne zaman sorunsuz bir şekilde gerçekleştirebileceği belirsizliğini koruyor. Müşteriler, bankanın müşteri hizmetleri ve sosyal medya kanalları üzerinden konuyla ilgili daha fazla bilgi edinmeye çalışıyor. Siyasetçi Mustafa Sarıgül de sosyal medya üzerinden tepki gösterdi, “En küçük havalede bile dünya kadar para kesiyorsunuz, ancak altyapınızı düzenliyemiyorsunuz. İnsanlar kaç saattir parasına ulaşamıyor bu olacak şey mi” dedi. (BSHA – Bilim ve Sağlık Haber Ajansı)
Kaynak: BSHA
Bir yanıt bırakın